FINALLY KER????

Dah tiga bulan lebih  makak+tidor+ mandi+ dan sebagainya dgn perasaan yg penuh membimbangkan gara-gara ASGMNT..
Ayooooo.......
So 4 Mei 2011 bersamaan (selasa) baru la rasa lega kerana semua Masalah telah Menemuai Jalan Penyelesaian nya... AMIN...............
So x nk berceloteh pnjang dah..... Mari kita check this out KESIBUKAN,KEMERIAHAN, dan Juga KEBEBASAN  nya...


Jutaan Terimas Kepada yang terlibat..


Mereka adalha Kawan2 yg banyk membantu ..

Korng mesti pelik kan kenapa ad gmbr si mamat ni.. ha....
sebab dia partner aku dlm Asgmnt ni... so letak la gmbar dy...

Tersangt la bagus group nan Acap ni... berdisplin,berwawasa, dan dapat guna internet umah dia secara PERCUMA!!!!!!

Dan Special Thanks to My Bff coz temankan aku  buat asgmnt ni....
KAU ADA???

Ini lah Cara dan  Hasil aku buat asgmnt ni...


Aku nan ieqa ngah bergunting2 smbil begosip.. hahaha

Si acap yang sedang membusy kn diri ny dgn memotng dan menampal.....

Aku yg kelihatan bekerja keras dlm menjayakan final project ni.. haahah


 Bebanyk terima kasih kepad si gadis ini kerana 
spend time buat asgmnt bersama-sama

...focus dy nan kejer dy...


...dgn penuh tekun beliau membuat kejer...
...Keseluruhan Hasilnya ....
INI HASIL KERJA KHAIRIE'S CARRY AND ASHRAFF 
 Tidak lupa juga ucapan terima kasih kepada pelakon2 tambahan..

timas to fats-fats nan yep-yep.. hehehe

Oke post kali ni pnjang berjela sikit la.. hahaha.. bukan selalu aku taip pnjng berjela ni.. apa pn thank's la pada yg telibat terutama kepada keluarga,mak,abah lecture,kengkawan dan kawan.. hehehe 

So before aku tinggalkan korang... kita zazzz lagu ni dulu la k....



Jason Mraz - Kicking With You


P/S : salah silap harap di maafkan la yer, dan kpd mereka yg gmbar ny tidak ada dlm post ni jgn marah yerk.. next post myb gmbr korng ada... oke... bye..





Comments

  1. comelnye SHARMILAAAA. :)
    kahkahkahkah.. yela aku ta penting mana ade gmbr ak. =.=

    ReplyDelete
  2. hahahaha.. pyza syarmila la.. hehehe.. x comel pn ..
    ad dah kn pic ko yg beramai2 tu ap..
    hehehe
    thank jgk la kt ko k....

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

KOLEKSI PILIHAN KAD KAHWIN 2017